שימו לב!
המוצרים הבאים אזלו מהמלאי. צריך להסיר אותם מהעגלה לפני שנוכל להמשיך לתשלום.
יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.
יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או בפורמט המתאים או שיש צורך לעשות לו תיקונים קטנים.
אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.
השירות עולה ₪50. התשלום דרך עגלת הקניות.
זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
נייר והדפסה החשבוניות מגיעות על נייר 80 גרם עם 2 ניירות העתק בצבע וורוד וצהוב. |
גודל הפנקס ניתן לבחור מבין 3 גדלים: פנקס A4, פנקס A5, פנקס בגודל A4 עם 6 חשבוניות בדף. ניתן לבחור את כמות הדפים בפנקס: 25 או 50 דפים. |
כמויות ניתן להזמין החל משני פנקסים. |
שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר
קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר
רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb
אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד:
ימי א-ה שאינם ערבי חג, ימי חג ושבתונים.
יום עבודה יחשב להזמנה שהתקבלה עד 12:00 בצהריים.
לאחר השעה 12:00 בצהריים, יחושב מיום העבודה הראשון שלאחריו.
עמידה בזמני הייצור כפופה לתנאי השירות, למלאי הקיים ולעומס הזמנות יוצא דופן.
זמני הייצור מתייחסים לעד שלוש הזמנות ללקוח במוצר בכמות המקסימאלית. מעבר לכך יש לתאם מראש מול שירות הלקוחות במספר 077-604-7870.
הוראות מס הכנסה קובעות כי כל עסקה שמבוצעת מחייבת את העסק בהנפקת חשבונית. ישנם סוגים שונים של חשבוניות בהם ניתן להשתמש, חשבונית עסקה היא אחת מהן. הדפסת חשבוניות עסקה משמשת לתיעוד ומעקב אחר עסקאות, אך זהו אינו מסמך מחייב מבחינת רשות המיסים ואין אפשרות להזדכות על מע"מ בגינו. בשורה התחתונה: חשבונית עסקה זו אסמכתא לכך שבוצעה עסקה, לפני ביצוע התשלום.
גם אם אתם בוחרים להשתמש בחשבוניות עסקה כאלטרנטיבה ללחיצת יד או כדרישת תשלום ללקוח, עליכם לוודא שהמסמך שאתם שולחים מייצג את התדמית העסקית שתרצו לשדר. על העיצוב להיראות מקצועי ולכלול את כל המידע והפרטים הדרושים. פרטים העסק, פרטי הלקוח, מספר סידורי, צורת התשלום, תאריך, כל אלו ועוד צריכים להיות על החשבונית, וכמובן הלוגו שלכם - כך שיהיה לכם קל יותר לעקוב אחר העסקאות שלכם.
ב־PIX סידרנו לכם מערכת נוחה וידידותית לעיצוב והדפסת חשבוניות עסקה. מאוד חשוב שלא להתפשר על הדפסת פנקסי חשבוניות ברמה גבוהה, בסופו של דבר אלו מוצרים שמשמשים את העסק בתדירות גבוהה על בסיס יומיומי ולכן עליהם לשדר איכות ללא פשרות. תהליך העיצוב דרך האתר מאוד פשוט, לרשותכם עומדות תבניות מוכנות וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפונט את העיצוב הרצוי ולהזמין. אנו נדפיס עבורכם את החשבוניות באמצעות הציוד המתקדם ביותר בתחום, כך שהתוצאה הסופית תהיה כמה שיותר איכותית.
עצבו כבר עכשיו פנקסי חשבוניות עסקה לעסק שלכם במחיר משתלם, בזמן הנוח לכם ביותר ובכמה צעדים פשוטים!