Chat on WhatsApp

10% הנחה

לקנייה ראשונה בהרשמה לדיוור

כל מוצרי הדפוס ב- 20% הנחה


ימים אחרונים
למבצע!

המבצע
מסתיים בעוד

שניות
:
דקות
:
שעות
ימים

קוד קופון: ISR20  

PIX מבית דפוס בארי ממשיכים להדפיס לכם

שירות לקוחות פעיל דרך מייל בלבד: support@pix.co.il

דלג לתוכן העיקרי
0

ברושור

הנתונים מדברים בעד עצמם: עיצוב ברושור זו אחת הדרכים היעילות לשווק מוצרים ושירותים של העסק. הברושור יעניק ללקוחות את המידע המקיף ביותר לו הם זקוקים ואתם תוכלו להיות שקטים.

20% הנחה
 - 
קוד קופון:  ISR20
20% הנחה
 - 
קוד קופון:  ISR20
נוסף למועדפים
איך תרצו להתחיל?

לפני שמתחילים, כמה הגדרות חשובות:

במה אנחנו יכולים לעזור?

עידכון פרטים בעיצוב קיים

יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.

תיקון קובץ

יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או הפורמט המתאים-אנו נבצע התאמות עבורכם.

שינויים של עיצוב מהאתר

אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.

איך זה עובד?

  • בוחרים הגדרות מוצר-כמות וגודל.
  • כותבים לנו את השינויים שברצונכם לבצע ומעלים את הקבצים הקיימים.
  • מוסיפים לעגלה ומשלמים.
  • ממתינים לקובץ מתוקן ומאשרים במייל חוזר.
  • עד 2 סבבי הערות ותיקונים.

כמה זה עולה?

השירות עולה ₪50 עבור מוצר אחד (אם יש צורך בעיצוב מוצרים שונים העלות תהיה לפי מספר המוצרים)

מתי זה יהיה מוכן?

זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
זמני הייצור והמשלוח שבחרתם נקבעים לפי תאריך אישור סופי של ההזמנה ולא לפי זמני ביצוע ההזמנה.

בואו נתחיל

פרטים על המוצר

Details

אפשרויות הדפסה

הדפסה צבעונית דו-צדדית על גבי נייר כרומו מבריק או מט במשקל 135, 170 או 220 גרם.

אפשרויות גימור

ניתן להוסיף גימור של למינציה מט או מבריקה

 

גודל הברושור

ברושור בגודל A4

מחירון

מחיר
מחיר לאחר 20% הנחה
כולל מע"מ
קוד קופון: ISR20
כולל מע״מ לאחר הנחה

הוראות לעיצוב מוכן

טקסטים

שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר

קווים

קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר

תמונות

רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb

סימני חיתוך

אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון

ברושור
סוג הקובץ להעלאה לאתר: PDF
גודל הקובץ להעלאה לאתר: 22x307 ס״מ
הורידו קובץ עזר בפורמט המתאים לכם לקבלת קווים מנחים לעיצוב ברושור :
קווים מנחים לעיצוב

Bleed

כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות

Trim

האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)

Safe area

שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח

עיצוב ברושור - כל המידע במקום אחד

כבעלי עסק אתם יודעים הכי טוב. אתם יודעים בדיוק איזו חוויית לקוח עליכם ליצור, כיצד אתם רוצים שיתפסו אתכם, מה המסר שאתם שואפים להעביר ומה החזון שעומד מאחורי הקמת העסק שלכם. אתם גם יודעים מה הופך את המוצרים והשירותים שלכם לכל כך מיוחדים ונבדלים מאחרים. הדפסת ברושורים זו ההזדמנות שלכם להעביר את כל הידע הזה הלאה, אל הלקוחות והצרכנים שלכם. אנו ב־PIX נעזור לכם לוודא שהתוצאה הסופית תראה בדיוק כפי שאתם רוצים ותדבר בשפה הייחודית לעסק שלכם.

כאשר מעצבים ברושור יוצרים הזדמנויות עסקיות חדשות

לברושור ישנם שמות רבים כמו פרוספקט או עלון מידע, אך הוא אינו פלייר. למעשה בין ברושור לפלייר ישנם כמה וכמה הבדלים אשר ישפיעו על תהליך העיצוב: הגודל – פלייר יהיה קטן יותר, כמות המלל – בברושור ניתן להכניס טקסט ארוך יותר, אופי – פלייר הרבה יותר מכירתי ועלון מידע, כשמו, יהיה יותר אינפורמטיבי

למה לי להדפיס ברושור?

זו בהחלט שאלה חשובה. הדפסת ברושורים נחשבת לכלי שיווקי מהטובים ביותר, במיוחד בעולם בו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות הופכת ליותר ויותר מאתגרת. ברושור הרבה יותר ידידותי לכיס לעומת אפיקי שיווק אחרים, הוא מספק זמן חשיפה ארוך יותר למותג לעומת פרסומת שקופצת על המסך והוא מציג באופן ממוקד מידע רלוונטי הקשור לעסק, כך שקל יותר באמצעותו לבסס את זהות המותג בקרב קהל היעד שלכם.

עזרו ללקוחות שלכם להבין למה עליהם לצפות

גודלו של עלון מידע מאפשר לכם להכניס הרבה יותר תוכן שיווקי הנוגע לשירותים והמוצרים שלכם. נצלו את הבמה לדבר בשבחו של העסק אך וודאו שאתם עושים זאת בצורה ממוקדת וקולעת למטרה. כמו כן הקפידו שהמסר ייכתב בשפה הייחודית של המותג. מותג צעיר ורענן זקוק לסגנון כתיבה צעיר והומוריסטי, מותג ותיק יתחבר לסגנון כתיבה יותר רשמי וכן הלאה. הדפסת ברושור זו ההזדמנות שלכם להרשים, אל תפספסו אותה! ואם צריך העסיקו מומחה לכתיבה שיווקית או קופירייטר לביצוע המשימה.

לא רק התוכן חשוב אלא גם העיצוב

על העיצוב למשוך את העין אך גם להתאים למטרה ולייצג את העסק או החברה. צבע, גופן, תמונות ברזולוציה גבוהה, גודל נכון, כותרות, יצירתיות, קריאה לפעולה, שמירה על פשטות כל אלו ועוד הן נקודות חשובות בדרך לעיצוב מוצלח ולהדפסת ברושור איכותית!