שימו לב!
המוצרים הבאים אזלו מהמלאי. צריך להסיר אותם מהעגלה לפני שנוכל להמשיך לתשלום.
יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.
יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או בפורמט המתאים או שיש צורך לעשות לו תיקונים קטנים.
אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.
השירות עולה ₪50. התשלום דרך עגלת הקניות.
זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
אפשרויות הדפסה הדפסה צבעונית דו-צדדית על גבי נייר כרומו מבריק או מט במשקל 135, 170 או 220 גרם. |
אפשרויות גימור ניתן להוסיף גימור של למינציה מט או מבריקה |
גודל הברושור ברושור בגודל A4 |
שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר
קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר
רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb
אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד:
ימי א-ה שאינם ערבי חג, ימי חג ושבתונים.
יום עבודה יחשב להזמנה שהתקבלה עד 12:00 בצהריים.
לאחר השעה 12:00 בצהריים, יחושב מיום העבודה הראשון שלאחריו.
עמידה בזמני הייצור כפופה לתנאי השירות, למלאי הקיים ולעומס הזמנות יוצא דופן.
זמני הייצור מתייחסים לעד שלוש הזמנות ללקוח במוצר בכמות המקסימאלית. מעבר לכך יש לתאם מראש מול שירות הלקוחות במספר 077-604-7870.
כבעלי עסק אתם יודעים הכי טוב. אתם יודעים בדיוק איזו חוויית לקוח עליכם ליצור, כיצד אתם רוצים שיתפסו אתכם, מה המסר שאתם שואפים להעביר ומה החזון שעומד מאחורי הקמת העסק שלכם. אתם גם יודעים מה הופך את המוצרים והשירותים שלכם לכל כך מיוחדים ונבדלים מאחרים. הדפסת ברושורים זו ההזדמנות שלכם להעביר את כל הידע הזה הלאה, אל הלקוחות והצרכנים שלכם. אנו ב־PIX נעזור לכם לוודא שהתוצאה הסופית תראה בדיוק כפי שאתם רוצים ותדבר בשפה הייחודית לעסק שלכם.
לברושור ישנם שמות רבים כמו פרוספקט או עלון מידע, אך הוא אינו פלייר. למעשה בין ברושור לפלייר ישנם כמה וכמה הבדלים אשר ישפיעו על תהליך העיצוב: הגודל – פלייר יהיה קטן יותר, כמות המלל – בברושור ניתן להכניס טקסט ארוך יותר, אופי – פלייר הרבה יותר מכירתי ועלון מידע, כשמו, יהיה יותר אינפורמטיבי
זו בהחלט שאלה חשובה. הדפסת ברושורים נחשבת לכלי שיווקי מהטובים ביותר, במיוחד בעולם בו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות הופכת ליותר ויותר מאתגרת. ברושור הרבה יותר ידידותי לכיס לעומת אפיקי שיווק אחרים, הוא מספק זמן חשיפה ארוך יותר למותג לעומת פרסומת שקופצת על המסך והוא מציג באופן ממוקד מידע רלוונטי הקשור לעסק, כך שקל יותר באמצעותו לבסס את זהות המותג בקרב קהל היעד שלכם.
גודלו של עלון מידע מאפשר לכם להכניס הרבה יותר תוכן שיווקי הנוגע לשירותים והמוצרים שלכם. נצלו את הבמה לדבר בשבחו של העסק אך וודאו שאתם עושים זאת בצורה ממוקדת וקולעת למטרה. כמו כן הקפידו שהמסר ייכתב בשפה הייחודית של המותג. מותג צעיר ורענן זקוק לסגנון כתיבה צעיר והומוריסטי, מותג ותיק יתחבר לסגנון כתיבה יותר רשמי וכן הלאה. הדפסת ברושור זו ההזדמנות שלכם להרשים, אל תפספסו אותה! ואם צריך העסיקו מומחה לכתיבה שיווקית או קופירייטר לביצוע המשימה.
על העיצוב למשוך את העין אך גם להתאים למטרה ולייצג את העסק או החברה. צבע, גופן, תמונות ברזולוציה גבוהה, גודל נכון, כותרות, יצירתיות, קריאה לפעולה, שמירה על פשטות כל אלו ועוד הן נקודות חשובות בדרך לעיצוב מוצלח ולהדפסת ברושור איכותית!