דלג לתוכן העיקרי

חיפוש

ברושור עם קיפול

ברושור עם קיפול הוא כלי שיווקי יעיל וידידותי לתקציב שיכול להגיע לקהל היעד בדרכים רבות ולהעביר להם מסר מקיף ומקצועי. עצבו ברושור עם קיפול אשר יקפל בתוכו את כל המידע שהלקוח שלכם צריך.
נוסף למועדפים

איך תרצו להתחיל?

לפני שמתחילים, כמה הגדרות חשובות:

במה אנחנו יכולים לעזור?

עידכון פרטים בעיצוב קיים

יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.

תיקון קובץ

יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או בפורמט המתאים או שיש צורך לעשות לו תיקונים קטנים.

שינויים של עיצוב מהאתר

אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.

איך זה עובד?

  • מתחילים מבחירת הגדרות המוצר (כמו גודל וכמות).
  • כותבים לנו את השינויים שתרצו ומעלים את הקבצים הקיימים.
  • מוסיפים את המוצר לעגלה ומזמינים.
  • אנחנו נעבוד על העיצוב וברגע שיהיה מוכן נשלח לכם במייל לאישור.
  • עד 2 סבבי הערות ותיקונים.

כמה זה עולה?

השירות עולה ₪50. התשלום דרך עגלת הקניות.

מתי זה יהיה מוכן?

זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.

בואו נתחיל

פרטים על המוצר

Details

אפשרויות הדפסה

הדפסה צבעונית דו-צדדית על גבי נייר כרומו מבריק או מט במשקל 135, 170 או 220 גרם.

גודל הברושור

ברושור מקופל בגודל A4

מחירון

מחיר
כולל מע"מ

הוראות לעיצוב מוכן

טקסטים

שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר

קווים

קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר

תמונות

רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb

סימני חיתוך

אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון

ברושור עם קיפול
סוג הקובץ להעלאה לאתר: PDF
גודל הקובץ להעלאה לאתר: 30.7x43 ס״מ
הורידו קובץ עזר בפורמט המתאים לכם לקבלת קווים מנחים לעיצוב ברושור עם קיפול :
קווים מנחים לעיצוב

Bleed

כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות

Trim

האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)

Safe area

שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח

ברושור עם קיפול - מקפל בתוכו מידע רב

הוא עונה לשמות רבים: עלון מידע, פרוספקט, וברושור. לא משנה איך תבחרו לקרוא לו, משנה מה תבחרו לשים בתוכו. בשונה מפלייר ברושור מספק לכם את האפשרות להרחיב, ובגדול. בעת עיצוב ברושור תוכלו להעביר אינפורמציה ולהציג את עצמכם באופן מעמיק בפני הלקוחות. תוכלו גם לשפר את הסיכויים שלכם להגדיל ולקדם את המכירות ולמשוך את תשומת ליבו של קהל היעד שלכם. זאת כל עוד, כמובן, שתעצבו ברושור ששווה לשמור.

עלון מידע הוא הדבר האמיתי

בעוד שמודעות דיגיטליות מגבילות את מאמצי השיווק שלכם, ברושור מעניק לכם הזדמנות להרחיב, להוסיף תמונות ותרשימים ולתאר את העסק, שירותיו ומוצריו. ברושור עם קיפול אף מאפשר לכם להעביר את המסר באופן יותר נרחב ולהגיע אל קהל היעד באופן אישי ולא וירטואלי. בזמן שמודעה דיגיטלית מגיעה רק ללקוחות שמסתובבים ברשת, עלון מידע יכול להגיע ללקוחות שלכם כשהם מטיילים בקניון, מגיעים לכנס או תערוכה, קונים עיתון, עוצרים להתבונן בלוח מודעות. ניתן לשלשל אותו בתיבת הדואר או להפיץ בדוכני תצוגה והרשימה עוד ארוכה. בשורה התחתונה: עלון מידע לא קופץ ונעלם תוך כמה שניות או ממוקם בצד העמוד. הוא כאן כדי להישאר ולשמש את הלקוחות שלכם לאורך זמן.

עיצוב ברושור – כך תעשו זאת נכון

בעת עיצוב ברושור עומדות לפניכם כמה אפשרויות, העיקריות הן: ברושור עם קיפול וברושור ללא קיפול. בכל אפשרות שבה תבחרו חשוב מאוד שתגיעו להחלטות עיצוביות חכמות ויצירתיות שיעוררו סקרנות, אך גם יעבירו את המסר באופן ישיר וממוקד. בחרתם בעלון מידע עם קיפול – אל תוותרו על עיצוב כריכה. הכריכה היא היבט חשוב בעיצוב ונקודת המפגש הראשונית עם הלקוח. התייחסו אל עיצובה כמו אל משחק מקדים: הקפידו שהיא תהיה כמה שיותר מושכת, מפתה ומזמינה את הלקוחות להציץ פנימה במטרה להעמיק את הקשר אתכם.

המפתח להצלחה: הדפסה איכותית

ישנם המון שלבים בדרך לעיצוב ברושור מוצלח. בשלב הראשון עליכם להגדיר את המטרה ולצלוח את עולמות התוכן. זכרו להישאר ממוקדים וחיוביים, לשמור על פשטות, לעודד את הלקוחות לפעולה ולקלוע בול למטרה. לאחר מכן יהיה עליכם לצעוד בעולמות של צבעים, גופנים, תמונות וגרפיקה. בחרו בעיצוב יצירתי וייחודי כדי שהברושור שלכם יישאר ברור וקריא וישאיר אבק לכל השאר. ולבסוף, מומלץ שלא תתפשרו על פחות מהדפסת ברושורים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. כך שהתוצאה הסופית תייצג אתכם ותשדר איכות, מקצועיות, אמינות ויוקרה.