שימו לב!
המוצרים הבאים אזלו מהמלאי. צריך להסיר אותם מהעגלה לפני שנוכל להמשיך לתשלום.
יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.
יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או בפורמט המתאים או שיש צורך לעשות לו תיקונים קטנים.
אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.
השירות עולה ₪50. התשלום דרך עגלת הקניות.
זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
נייר והדפסה החשבוניות מגיעות על נייר 80 גרם עם 2 ניירות העתק בצבע וורוד וצהוב. |
גודל הפנקס ניתן לבחור מבין 3 גדלים: פנקס A4, פנקס A5, פנקס בגודל A4 עם 6 חשבוניות בדף. ניתן לבחור את כמות הדפים בפנקס: 25 או 50 דפים. |
כמויות ניתן להזמין החל משני פנקסים. |
שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר
קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר
רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb
אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד:
ימי א-ה שאינם ערבי חג, ימי חג ושבתונים.
יום עבודה יחשב להזמנה שהתקבלה עד 12:00 בצהריים.
לאחר השעה 12:00 בצהריים, יחושב מיום העבודה הראשון שלאחריו.
עמידה בזמני הייצור כפופה לתנאי השירות, למלאי הקיים ולעומס הזמנות יוצא דופן.
זמני הייצור מתייחסים לעד שלוש הזמנות ללקוח במוצר בכמות המקסימאלית. מעבר לכך יש לתאם מראש מול שירות הלקוחות במספר 077-604-7870.
בעת אספקת סחורה ללקוח חשוב מאוד לכלול תעודת משלוח. זהו מסמך אשר מפרט את כל הסחורה אשר כלולה במשלוח מסוים. תעודת משלוח מציעה פתרון מאוד יעיל שמאפשר ללקוחות לוודא שאכן המשלוח כולל את כל המוצרים שהזמינו, תוך שמעניקה לספקים אישור חתום על כך שהמשלוח התקבל והלקוחות מרוצים.
לפי החוק, כל משלוח של סחורה חייב להיות מלווה בחשבונית מס או בתעודת משלוח. כאשר אתם מדפיסים פנקסי תעודות משלוח, שימו לב שהם כוללים את הפרטים הבאים:
חשוב לדעת – תעודת משלוח אינה חייבת לכלול מחירים ולכן אינה מהווה תחליף לחשבונית, ובמידה ואתם יצרנים, סיטונאים וחקלאים, מלבד תאריך, עליכם לציין בתעודת המשלוח גם את שעת המשלוח.
עיצוב והדפסת תעודות משלוח זו משימה חשובה לכל עסק שמספק סחורה. כאשר אתם יוצרים תעודת משלוח עליכם לחשוב גם על הנראות שלה. מומלץ שלא לעצב מסמך כלאחר יד אלא להשקיע מחשבה בפונט, בעיצוב, בצבעוניות, בשילוב הלוגו ובהפיכת המסמך לכמה שיותר מושך ויזואלית. אם תיקחו בחשבון צבעים ואלמנטים עיצוביים תוכלו לחזק את המיתוג ולספק ערך מוסף ללקוחות שלכם.
תעודות משלוח הן מוצר שמשמש לניהול השוטף של העסק ולכן עליו לייצג אותו על הצד הטוב ביותר. אצלנו ב־PIX תוכלו לעצב פנקסי תעודות משלוח בהתאם לצרכים והעדפות שלכם בכמה צעדים פשוטים ועם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר.