Chat on WhatsApp

10% הנחה

לקנייה ראשונה בהרשמה לדיוור

כל מוצרי הדפוס ב- 20% הנחה


ימים אחרונים
למבצע!

המבצע
מסתיים בעוד

שניות
:
דקות
:
שעות
ימים

קוד קופון: ISR20  

PIX מבית דפוס בארי ממשיכים להדפיס לכם

שירות לקוחות פעיל דרך מייל בלבד: support@pix.co.il

דלג לתוכן העיקרי
0

פליירים וברושורים

פליירים וברושורים הם האמנות לעורר קשב בסביבה מהירה ורועשת. ב-PIX תוכלו ליצור בעצמכם פליירים וברושורים במגוון גדלים וקיפולים, בקלות, במהירות ובהנאה.

פלייר או ברושור- אנשי המכירות הכי טובים בשטח

בואו נעשה סדר - מה ההבדל בין פלייר לברושור?

פלייר מעוצב הוא אחד מהערוצים השיווקיים הכי אפקטיביים. פלייר נותן במה מצוינת להצגת המוצר, השירות, המבצע או האירוע שלכם בצורה ממוקדת, מושכת ובגובה העיניים.

עיצוב ברושור זו אחת הדרכים היעילות לשווק מוצרים ושירותים של העסק. הברושור יעניק ללקוחות את המידע המקיף ביותר לו הם זקוקים ואתם תוכלו להיות שקטים. למעשה בין ברושור לפלייר ישנם כמה וכמה הבדלים אשר ישפיעו על תהליך העיצוב: הגודל – פלייר יהיה קטן יותר, כמות המלל – בברושור ניתן להכניס טקסט ארוך יותר, אופי – פלייר הרבה יותר מכירתי ועלון מידע, כשמו, יהיה יותר אינפורמטיבי. בשני המקרים, הדפסת פליירים מעוצבים תעניק ללקוח את כל המידע אותו תרצו להגיש.

 למה פלייר?

הפלייר הוא מוצר שיווקי ותיק ונראה שאפילו העידן הדיגיטלי לא מוריד מהפופולריות שלו.

יש לכך כמה סיבות: לפליירים מעוצבים יש נוכחות כובשת, כאשר הם מעוצבים בצורה מושכת ומזמינה  לקריאה. הם לא עמוסים בתוכן ולכן מאפשרים בקריאה מהירה להבין את כל התמונה - אידיאלי לדור הנוכחי שאוהב מסרים קצרים וקליטים. והם בדיוק בגודל הנכון כדי להחזיק ולקרוא, ואפילו להכניס לתיק ולשמור. הדפסת פליירים זו הדרך המהירה לתפוס את עיני הלקוח בפעם הראשונה.

 למה ברושור?

הדפסת ברושורים נחשבת לכלי שיווקי מהטובים ביותר, במיוחד בעולם בו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות הופכת ליותר ויותר מאתגרת. ברושור הרבה יותר ידידותי לכיס לעומת אפיקי שיווק אחרים, הוא מספק זמן חשיפה ארוך יותר למותג לעומת פרסומת שקופצת על המסך והוא מציג באופן ממוקד מידע רלוונטי הקשור לעסק, כך שקל יותר באמצעותו לבסס את זהות המותג בקרב קהל היעד שלכם.

 עיצוב פליירים וברושורים לבד

עם PIX עיצוב הפלייר או הברושור הופך את כל הנושא למשימה קלה, פשוטה ומהנה. כל מה שצריך כדי להתחיל את עיצוב הפלייר לבד הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפורמט שמתאים לכם – בלי קיפול, עם קיפול אחד, עם שני קיפולים. תוכלו לבחור לעצב פלייר תלי דלת שיפרסם אתכם על דלתות הבתים או שבכלל תבחרו בברושור שנותן מידע מקיף ורחב יותר ללקוחות.

 בחרתם? מצוין, בואו נמשיך. בשלב הבא תגלו מבחר גדול של תבניות עיצוב יפהפיות שמתאימות במיוחד לפליירים או לברושורים. בחרו את העיצוב שמתאים לכם, הכניסו ושנו אלמנטים לפי רצונכם, הכניסו טקסט, תמונות ואת הלוגו כמובן ו... זהו! הפלייר שלכם מוכן להדפסה. בחרתם לעצב ברושור – גם הוא מוכן בקלות ובמהירות.

הדפסת פליירים בקלות ובמהירות, הכי פשוט לעשות אונליין ב PIX.

 

יש לכם כבר עיצוב מוכן? אתם מוזמנים כמובן להשתמש בו. הכנו לכם הוראות מפורטות לגבי הגודל והפורמט הנדרשים. מה שנשאר לכם זה רק להעלות את העיצוב, לבחור את סגנון הפלייר ולשלוח להדפסה.


שאלות ותשובות

מה הגודל המומלץ בעיצוב פלייר?

הפלייר השיווקי הקלאסי מגיע בדרך כלל בגודל A5 , אם תרצו שיופיע מידע רב יותר על הפלייר מומלץ להדפיס בגודל A4. למידע רב יותר אפשר להשתמש בברושור מקופל ולהכניס תוכן רב.

מהוגודל A4 ומה זה A5?

גודל A4 - 297X210 מ

אילו פרטים כדאי שיופיעו בפלייר מעוצב?

הדבר הכי חשוב בפלייר מעוצב הוא שהמסר יעבור בבהירות ויהיה מובן. על הפליירים צריכים להופיע המסרים השיווקים, המידע הרלוונטי על מה שאתם משווקים, פרטי התקשרות וכמובן עיצוב שתואם לערכי המותג.

מתי כדאי להשתמש בפלייר ומתי בברושור?

בפלייר אנו משתמשים כדי להעביר מסרים שיווקים בצורה עניינית, מתומצתת ומושכת. בברושור נשתמש כדי להעביר מידע מקיף יותר ולכן נבחר בנייר גדול יותר.