רוצה לשמור את הפרויקט?
שמנו לב שהתחלת פרויקט ולא סיימת. רצינו להגיד לך שבהרשמה לאתר אפשר לשמור את הפרויקט ולחזור אליו בכל זמן.
יש לכם עיצוב קיים ואתם צריכים רק לשנות את הפרטים.
יש לכם קובץ קיים אבל הוא לא בגודל או הפורמט המתאים-אנו נבצע התאמות עבורכם.
אהבתם את אחד העיצובים באתר אבל אתם רוצים לעשות התאמות קטנות כדי שהעיצוב יהיה בדיוק לטעמכם.
השירות עולה ₪70 עבור מוצר אחד (אם יש צורך בעיצוב מוצרים שונים העלות תהיה לפי מספר המוצרים)
זמן העבודה הוא עד 2 ימי עסקים, בנוסף לזמן הייצור.
זמני הייצור והמשלוח שבחרתם נקבעים לפי תאריך אישור סופי של ההזמנה ולא לפי זמני ביצוע ההזמנה.
אפשרויות הדפסה הדפסה צבעונית דו-צדדית על גבי נייר כרומו במשקל 135, 170 או 220 גרם. |
גודל הברושור ברושור בגודל A3 מקופל לגודל סופי של A4 |
שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר
קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר
רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר וגודל קובץ מקסימלי של 25Mb
אין צורך בסימני חיתוך, אנחנו נוסיף אותם במקום הנכון
כדאי למתוח את הרקע עד לאיזור זה, כדי להימנע מקווים לבנים בקצוות
האיזור שהולך להיחתך
(תיתכן סטייה של 1-2 מ״מ)
שימו לב שאלמנטים חשובים, כמו לוגו וטקסט, יהיו באיזור הבטוח
התמונות והצבעים הינם להמחשה בלבד.
ייתכנו הבדלי גוונים בין הצבעים המופיעים באתר לבין הצבעים כפי שהם במציאות.
ייתכנו שינויים קלים בגודל המוצר.
* זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד (א-ה) שאינם ערבי חג, ימי חג ושבתון.
בהזמנה שתיכנס עד השעה 12:00 ייספר יום ההזמנה כיום עבודה, בהזמנות שיבוצעו לאחר שעה 12:00 יום ביצוע ההזמנה לא יספר כיום עבודה.
עמידה בזמני הייצור כפופה להעברת גרפיקה ואישורה על ידי הלקוח.
זמני הייצור מתייחסים לעד 3 הזמנות ללקוח במוצר בכמות המקסימאלית. מעבר לכך יש לתאם מראש מול שירות הלקוחות דרך המייל, השתמשו בטופס הזה.
הוא עונה לשמות רבים: עלון מידע, פרוספקט, וברושור. לא משנה איך תבחרו לקרוא לו, משנה מה תבחרו לשים בתוכו. בשונה מפלייר ברושור מספק לכם את האפשרות להרחיב, ובגדול. בעת עיצוב ברושור תוכלו להעביר אינפורמציה ולהציג את עצמכם באופן מעמיק בפני הלקוחות. תוכלו גם לשפר את הסיכויים שלכם להגדיל ולקדם את המכירות ולמשוך את תשומת ליבו של קהל היעד שלכם. זאת כל עוד, כמובן, שתעצבו ברושור ששווה לשמור.
בעוד שמודעות דיגיטליות מגבילות את מאמצי השיווק שלכם, הדפסת ברושור מעניקה לכם הזדמנות להרחיב, להוסיף תמונות ותרשימים ולתאר את העסק, שירותיו ומוצריו. ברושור עם קיפול אף מאפשר לכם להעביר את המסר באופן יותר נרחב ולהגיע אל קהל היעד באופן אישי ולא וירטואלי. בזמן שמודעה דיגיטלית מגיעה רק ללקוחות שמסתובבים ברשת, עלון מידע יכול להגיע ללקוחות שלכם כשהם מטיילים בקניון, מגיעים לכנס או תערוכה, קונים עיתון, עוצרים להתבונן בלוח מודעות. ניתן לשלשל אותו בתיבת הדואר או להפיץ בדוכני תצוגה והרשימה עוד ארוכה. בשורה התחתונה: ברושור לא קופץ ונעלם תוך כמה שניות או ממוקם בצד העמוד. הוא כאן כדי להישאר ולשמש את הלקוחות שלכם לאורך זמן.
בעת עיצוב ברושור עומדות לפניכם כמה אפשרויות, העיקריות הן: ברושור עם קיפול וברושור ללא קיפול. בכל אפשרות שבה תבחרו חשוב מאוד שתגיעו להחלטות עיצוביות חכמות ויצירתיות שיעוררו סקרנות, אך גם יעבירו את המסר באופן ישיר וממוקד. בחרתם בעלון מידע עם קיפול – אל תוותרו על עיצוב כריכה. הכריכה היא היבט חשוב בעיצוב ונקודת המפגש הראשונית עם הלקוח. התייחסו אל עיצובה כמו אל משחק מקדים: הקפידו שהיא תהיה כמה שיותר מושכת, מפתה ומזמינה את הלקוחות להציץ פנימה במטרה להעמיק את הקשר אתכם.
ישנם המון שלבים בדרך להדפסת ברושור מוצלח. בשלב הראשון עליכם להגדיר את המטרה ולצלוח את עולמות התוכן. זכרו להישאר ממוקדים וחיוביים, לשמור על פשטות, לעודד את הלקוחות לפעולה ולקלוע בול למטרה. לאחר מכן יהיה עליכם לצעוד בעולמות של צבעים, גופנים, תמונות וגרפיקה. בחרו בעיצוב יצירתי וייחודי כדי שהברושור שלכם יישאר ברור וקריא וישאיר אבק לכל השאר. ולבסוף, מומלץ שלא תתפשרו על פחות מהדפסת ברושורים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. כך שהתוצאה הסופית תייצג אתכם ותשדר איכות, מקצועיות, אמינות ויוקרה.