כרטיסי ביקור הוא המפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם. חשוב שהוא ידבר בדיוק בשפה שלכם, כי כמו שאתם יודעים - לרושם ראשוני אין הזדמנות שניה. אז איך יראו כרטיסי הביקור שלכם?
היום אפשר לגייס לקוחות בכל מקום. כל שיחה, כנס עסקי, מפגש חברתי ואפילו מפגש במעלית - יכולים לעורר עניין אצל הצד השני שיוביל לבקשה לקבל כרטיסי ביקור. אז בשלב הזה כדאי שיהיה לכם תמיד כרטיסי ביקור עם כל הפרטים שלכם במרחק שליפה.
כרטיסי ביקור הם כלים שיווקיים לכל דבר. לכן כשאתם מעצבים כרטיסי ביקור עליכם להקפיד שהעיצוב יהיה בהלימה עם התדמית של המותג, כולנו נסכים שישנו הבדל בין עסק מכופתר ורשמי לבין עסק קליל שמדבר בגובה העיניים.
כשאתם נותנים כרטיסי ביקור אתם רוצים כמובן שיזכרו אתכם ויוכלו ליצור אתכם קשר. חשבו איך להפוך את הכרטיסים למיוחדים, מפתיעים ומעלים חיוך. למשל, ציטוט לא מוכר וממלא השראה, חידה שהפתרון שלה מופיע באתר שלכם, מתנה שמקבלים עם סריקת קוד QR, גימורים מיוחדים כמו הבלטה או לכה סלקטיבית ועוד.
אצלנו תוכלו לעצב את כרטיסי הביקור שלכם, ממש כאן באתר, בקלות רבה וללא שום צורך בניסיון קודם. כל מה שצריך זה לבחור עיצוב מתוך מבחר העיצובים המוכנים באתר, לבחור את סוג הגימור, להכניס את הטקסט ו.. זהו! כרטיסי הביקור שלכם בדרך להדפסה ומשם ישר אליכם עד הבית.
כרטיסי ביקור אולי קטנים, אבל הם מציעים לכם מגוון גדול של אפשרויות בחירה. תוכלו לבחור בין גודל ארנק לגודל סטנדרטי או כרטיס ריבועי, בין כרטיסי ביקור שוכבים לכרטיסים עומדים, על נייר כרומו 300 גרם או עם טקסטורות שונות. מבחינת הגימור תוכלו לבחור בין פינות מעוגלות לישרות ובין למינציה מט, מבריקה או פרימיום. הרבה אפשרויות, הרבה עיצובים ומטרה אחת: להדפיס כרטיסי ביקור שייצור בדיוק את הרושם שרציתם.
המחיר של כרטיסי ביקור יכול להיות מושפע מריבוי האפשרויות. כדי לדעת כמה תעלה לכם הדפסת כרטיסי ביקור בכמות שרצויה לכם, גשו ללשונית "מחירון", בחרו את התכונות הרצויות והמחיר לכל כמות יופיע לכם מצד שמאל.
אם יש כלי שיווקי שנשאר יעיל באותה מידה גם כאשר מתחרה באפיקי שיווק דיגיטליים, אלו הם כרטיסי הביקור. כרטיסי ביקור ממלאים רבים מהצרכים של אנשי מקצוע באשר הם: מיתוג, פרסום, קריאה לפעולה ואיך אפשר בלי – פרטי התקשרות. כאשר הם מעוצבים נכון, הם יכולים להשאיר רושם מתמשך, לכן עיצוב נכון וחכם הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך.
כדי לענות על השאלה הזאת, עליכם קודם כל להבין מה תרצו שכרטיס הביקור שלכם יאמר עליכם. איך תרצו להציג את המותג, ולאן תרצו להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם. רוב כרטיסי הביקור כוללים שם פרטי, שם המותג, תיאור התפקיד, מספר טלפון, מייל, כתובת אתר, כתובת של העסק ואם יש לכם מדיה חברתית רלוונטית לעיסוק שלכם, אז צרפו קישור.
דבר נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא סוג הנייר שבו תשתמשו. על הנייר להיות איכותי ולשדר מקצועיות ותחכום. כמו כן, עליו לגלות עמידות כדי להמשיך לייצג אתכם גם כשאינכם נמצאים. אם אתם רוצים ליצור רושם מתמשך תוכלו להשתמש גם בגימורים מיוחדים ולשלב אפקטים עיצוביים שיועילו לאסטרטגיית העיצוב של כרטיס הביקור שלכם.
הלוגו הוא ה-אלמנט הוויזואלי המרכזי, בהא' הידיעה, ועליו להיות נקודת המוקד של כרטיס הביקור שלכם. עם זאת, לא מדובר בכלל ברזל ואתם יכולים להתנסות ולהחליט איזה מקום יתפוס הלוגו שלכם. קחו בחשבון שיש שני צדדים לכל כרטיס, כך שתוכלו להקדיש צד אחד לפן הוויזואלי של הלוגו, וצד שני לכיתוב.
כדי להחליט על גודל הכרטיס, עליכם ללמוד על כל האפשרויות שלכם. ישנם כרטיסי ביקור בגודל סטנדרטי ומסורתי (מלבני) וישנם גדלים אחרים לבחור מהם, אם רוצים ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות בדרך מעט יותר יצירתית. כאשר איכות ההדפסה מתקדמת כמו אצלנו, יש המון מקום ליצירתיות ותוכלו לחקור גדלים שונים של כרטיסי ביקור כדי לבחור את הגודל שתפור למידותיכם בדיוק.
כאשר אתם מעצבים כרטיס ביקור עומדים לרשותכם שני צדדים ואתם יכולים להשתמש בשניהם. אם אתם רוצים להרחיב במילים, לעורר מחשבה, להדגיש את הלוגו והמותג ולוודא שלא שכחתם אף פרט, תוכלו להשתמש בשני הצדדים של הכרטיס. אך אם המותג שלכם דוגל במינימליזם, פשטות ולא אוהב להכביר במילים צד אחד יהיה מספיק. קחו בחשבון שהדפסה דו צדדית לא פעם הופכת את הכרטיס לעבה יותר.
רוצים כרטיס ביקור שלא ישאיר אף אחד אדיש? עבדו עם הממשק הנוח שלנו כדי לעצב לעצמכם את כרטיס הביקור המושלם, בכמה צעדים פשוטים! אנו כאן אם אתם זקוקים להכוונה, מילה טובה או ייעוץ.