ברושור
הנתונים מדברים בעד עצמם: עיצוב ברושור זו אחת הדרכים היעילות לשווק מוצרים ושירותים של העסק. הברושור יעניק ללקוחות את המידע המקיף ביותר לו הם זקוקים ואתם תוכלו להיות שקטים.
מגוון רחב של מוצרים איכותיים

מדפיסים מעל 74 שנים
עורכים את העיצובים בקלות
משלוח עד אליך

פרטים על המוצר
אפשרויות הדפסה
הדפסה צבעונית דו-צדדית
גודל הברושור
ברושור בגודל A4
סוגי ניירות
נייר כרומו מבריק או מט במשקל 135, 170 או 220 גרם
למשלוחים והחזרות
לכל מוצר זמני ייצור שונים לפי מורכבותו, עם אפשרויות בחירה, משלוחים מהירים והחזרים נוחים
הזמינו מדבקות בצורות וגדלים שונים
לכל מטרה עבור העסק שלכם
הדפסת ספרים, במגוון סוגי כריכות ודפים, גם בכמויות קטנות
עיצוב ברושור - כל המידע במקום אחד
כבעלי עסק אתם יודעים הכי טוב. אתם יודעים בדיוק איזו חוויית לקוח עליכם ליצור, כיצד אתם רוצים שיתפסו אתכם, מה המסר שאתם שואפים להעביר ומה החזון שעומד מאחורי הקמת העסק שלכם. אתם גם יודעים מה הופך את המוצרים והשירותים שלכם לכל כך מיוחדים ונבדלים מאחרים. הדפסת ברושורים זו ההזדמנות שלכם להעביר את כל הידע הזה הלאה, אל הלקוחות והצרכנים שלכם. אנו ב־PIX נעזור לכם לוודא שהתוצאה הסופית תראה בדיוק כפי שאתם רוצים ותדבר בשפה הייחודית לעסק שלכם.
כאשר מעצבים ברושור יוצרים הזדמנויות עסקיות חדשות
לברושור ישנם שמות רבים כמו פרוספקט או עלון מידע, אך הוא אינו פלייר. למעשה בין ברושור לפלייר ישנם כמה וכמה הבדלים אשר ישפיעו על תהליך העיצוב: הגודל – פלייר יהיה קטן יותר, כמות המלל – בברושור ניתן להכניס טקסט ארוך יותר, אופי – פלייר הרבה יותר מכירתי ועלון מידע, כשמו, יהיה יותר אינפורמטיבי
למה לי להדפיס ברושור?
זו בהחלט שאלה חשובה. הדפסת ברושורים נחשבת לכלי שיווקי מהטובים ביותר, במיוחד בעולם בו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות הופכת ליותר ויותר מאתגרת. ברושור הרבה יותר ידידותי לכיס לעומת אפיקי שיווק אחרים, הוא מספק זמן חשיפה ארוך יותר למותג לעומת פרסומת שקופצת על המסך והוא מציג באופן ממוקד מידע רלוונטי הקשור לעסק, כך שקל יותר באמצעותו לבסס את זהות המותג בקרב קהל היעד שלכם.
עזרו ללקוחות שלכם להבין למה עליהם לצפות
גודלו של עלון מידע מאפשר לכם להכניס הרבה יותר תוכן שיווקי הנוגע לשירותים והמוצרים שלכם. נצלו את הבמה לדבר בשבחו של העסק אך וודאו שאתם עושים זאת בצורה ממוקדת וקולעת למטרה. כמו כן הקפידו שהמסר ייכתב בשפה הייחודית של המותג. מותג צעיר ורענן זקוק לסגנון כתיבה צעיר והומוריסטי, מותג ותיק יתחבר לסגנון כתיבה יותר רשמי וכן הלאה. הדפסת ברושור זו ההזדמנות שלכם להרשים, אל תפספסו אותה! ואם צריך העסיקו מומחה לכתיבה שיווקית או קופירייטר לביצוע המשימה.
לא רק התוכן חשוב אלא גם העיצוב
על העיצוב למשוך את העין אך גם להתאים למטרה ולייצג את העסק או החברה. צבע, גופן, תמונות ברזולוציה גבוהה, גודל נכון, כותרות, יצירתיות, קריאה לפעולה, שמירה על פשטות כל אלו ועוד הן נקודות חשובות בדרך לעיצוב מוצלח ולהדפסת ברושור איכותית!